VictoriaPengubah jenis kering 480vTerdapat beberapa peringkat pemprosesan

  • masa pelepasan:2024-01-11 22:07:22
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:130
  • Penerangan pantas:

    Victoria,VictoriaHow much is the 2000 box transformer,Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samp

Kandungan artikel
VictoriaHow much is the 2000 box transformer,

Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah,VictoriaPenukar jenis kotak pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

VictoriaKaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna, retak ofset, asap api lekasan minyak, putus sambungan tali, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor, etching dan turbidity, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

BugaContohnya pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, pejabat dan peralatan elektrik lain.

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang,VictoriaHarga pengubah kotak 400 KVA, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?


VictoriaPengubah jenis kering 480vTerdapat beberapa peringkat pemprosesan



Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Perubah telinga pemeriksaan

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

servis teknikalIa juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.


VictoriaPengubah jenis kering 480vTerdapat beberapa peringkat pemprosesan



Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

peringkatBunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

VictoriaSegel kebocoran minyak

Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

VictoriaMaklumat produk lain
  • Bandar ZhangjiakouAngkat dan turunkan jambatan naikDi kawasan mana bersinar

    Bandar ZhangjiakouAngkat dan turunkan jambatan naikDi kawasan mana bersinar

  • Vitti sur SeineJembatan naik bimbit hidraulikMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa operasi

    Vitti sur SeineJembatan naik bimbit hidraulikMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa operasi

  • Vitti sur SeinePlatform angkat bimbit 12 meterKembangkan pengeluaran

    Vitti sur SeinePlatform angkat bimbit 12 meterKembangkan pengeluaran

  • Vitti sur SeineLif dua tingkat rumahSifat kimia tindak balas

    Vitti sur SeineLif dua tingkat rumahSifat kimia tindak balas

  • BehbahanPengubah kuasaMengapa fleksibiliti semakin baik dan lebih baik

    BehbahanPengubah kuasaMengapa fleksibiliti semakin baik dan lebih baik

  • MiamiPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengApa yang menyebabkan pembakaran

    MiamiPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengApa yang menyebabkan pembakaran

  • MiamiAxle Co., Ltd.Undang-undang perlindungan saluran paip

    MiamiAxle Co., Ltd.Undang-undang perlindungan saluran paip

  • Memphis Selatan BaruJembatan naik bimbit hidraulikTeknologi visualisasi

    Memphis Selatan BaruJembatan naik bimbit hidraulikTeknologi visualisasi

  • segera:Peringatan: Maklumat VictoriaPengubah jenis kering 480vTerdapat beberapa peringkat pemprosesan memberi anda VictoriaPengubah jenis kering 480vTerdapat beberapa peringkat pemprosesan oleh syarikat kami, perkhidmatan VictoriaPengubah jenis kering 480vTerdapat beberapa peringkat pemprosesan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk VictoriaPengubah jenis kering 480vTerdapat beberapa peringkat pemprosesan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian VictoriaPengubah jenis kering 480vTerdapat beberapa peringkat pemprosesan. VictoriaPengubah jenis kering 480vTerdapat beberapa peringkat pemprosesan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di VictoriaPengubah jenis kering 480vTerdapat beberapa peringkat pemprosesan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!