VictoriaModel pengubah jenis kering SCBProduk Perusahaan

  • masa pelepasan:2024-02-13 13:22:22
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:271
  • Penerangan pantas:

    Victoria,Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dip

Kandungan artikel

Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat,VictoriaStruktur pengubah 35 kV minyak yang ditenggelamkan, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar,VictoriaAplikasi pengubah jenis kering, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya,VictoriaHarga pengubah kuasa 200KVA, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

VictoriaPenukar jenis kering yang digunakan untuk penukaran tenaga kilang kuasa berbeza dari penukar minyak. Ia diharamkan untuk memimpin jalan di sisi tenaga bawah untuk mencegah lapisan izolasi penukar jenis kering daripada penetrat disebabkan terlalu tenaga disebabkan terlalu tenaga di sisi grid kuasa atau strok kilat pada garis.

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Bahia de CaraquesIsolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

Pemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Pengurusan jujurIsolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

ejenPemburukan pengisihan Solenoid

Pada kuasa bernilai, nisbah kuasa output kepada kuasa input pengubah dipanggil efisiensi pengubah, iaitu & ETA; Adakah efisiensi pengubah; P ialah kuasa input dan P ialah kuasa output.

Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

VictoriaBunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

VictoriaMaklumat produk lain
  • MiandowabPengubah jenis kering bergerakSeberapa besar kesannya

    MiandowabPengubah jenis kering bergerakSeberapa besar kesannya

  • ShahrudPengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyakSebut harga kos terkini

    ShahrudPengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyakSebut harga kos terkini

  • Gonbad-e-KavusPengubah jenis kering milik pengubah simpan tenagaAkal harga berkaitan dengan faktor a

    Gonbad-e-KavusPengubah jenis kering milik pengubah simpan tenagaAkal harga berkaitan dengan faktor a

  • IranshahrPengubah jenis kering scb13-1250Boleh dipercayai untuk digunakan

    IranshahrPengubah jenis kering scb13-1250Boleh dipercayai untuk digunakan

  • Shahr-e KordPengubah jenis kering scb13-1250kvaMemimpin dalam membuat terobosan dalam perlindungan p

    Shahr-e KordPengubah jenis kering scb13-1250kvaMemimpin dalam membuat terobosan dalam perlindungan p

  • Bandar DandongPlatform angkat hidraulik terpasang kenderaanAkal yang difahami oleh pengurusan sangat

    Bandar DandongPlatform angkat hidraulik terpasang kenderaanAkal yang difahami oleh pengurusan sangat

  • Bandar DandongPembuat paksi naikKurangkan penjajahan modal

    Bandar DandongPembuat paksi naikKurangkan penjajahan modal

  • RamsayContainer Jembatan NaikAktif dan mantap

    RamsayContainer Jembatan NaikAktif dan mantap

  • segera:Peringatan: Maklumat VictoriaModel pengubah jenis kering SCBProduk Perusahaan memberi anda VictoriaModel pengubah jenis kering SCBProduk Perusahaan oleh syarikat kami, perkhidmatan VictoriaModel pengubah jenis kering SCBProduk Perusahaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk VictoriaModel pengubah jenis kering SCBProduk Perusahaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian VictoriaModel pengubah jenis kering SCBProduk Perusahaan. VictoriaModel pengubah jenis kering SCBProduk Perusahaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di VictoriaModel pengubah jenis kering SCBProduk Perusahaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!